הרב זמיר כהן במתקפה: "הצרות התחילו מבוגדים בעם"

    אתר קול חי 2 Comment on הרב זמיר כהן במתקפה: "הצרות התחילו מבוגדים בעם"

    הרה"ג הרב זמיר כהן יצא בחריפות בתכניתו השבועית "שיחת היום" נגד המפגינים מהשמאל: "ארגוני השמאל לא מחפשים את טובת עם ישראל, הם מחפשים חיי נוחות. הם רוצים לפורר את המערכת המשפחתית ואת המערכת הדתית כדי שיהיו חיי הפקרות. שהנוחות של השמאל נפגעת הם הופכים להיות הכי אכזריים בעולם" |האזינו לדברים התקיפים

    8:15
    01.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on המגישים תוהים: למה ממשל ביידן חושש מלחימה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרפורמה במערכת המשפט לא יורדת מהכותרות. השמאל משתולל, ונראה שאיבד את הכיוון לחלוטין. דיבורים על מרי אזרחי מעל בימת הכנסת, ואיומים בשימוש בנשק ורצח ראש הממשלה נשמעים מפי אנשים בכירים.

    בשיעור השבועי "שיחת היום", יצא הרב הגאון רבי זמיר כהן שליט"א יו"ר ארגון הידברות בתקיפות נגד מפגיני השמאל, המסיתים, ומייצרי התבהלה. "יהודי מצוי עומד נדהם מול התנהלותם של אנשים מתוך העם שמוציאים את דיבת ישראל בכל העולם עד שהממשלה תיכנע לרצונם".

    "בזוהר מוזכר שהערב רב שהוא מתוך עם ישראל, יהיה גם בסוף הגלות. הם אלו המסיתים נגד היהדות והתורה. מקור הרוע שלהם בא ממקומות חיצוניים, כמו קש שהתערבב בגרעיני החיטה" הוסיף הרב.

    "מחקרים מוכיחים שרוב הצעירים שייכים לימין, השמאל זה הדור הקודם ואולי כמה צעירים מוסתים, הדור הבא רוצה יהדות ומסורת. התקשורת הרעשנית מייצרת רעש, אנחנו צריכים לתת את הכוח לממשלה ולנבחרי הציבור שהעם איתם".

    "ארגוני השמאל לא מחפשים את טובת עם ישראל, הם מחפשים חיי נוחות. הם רוצים לפורר את המערכת המשפחתית ואת המערכת הדתית כדי שיהיו חיי הפקרות וכל אחד יעשה מה שעולה ברוחו".

    "כשרצחו ראש ממשלה מהשמאל הם צעקו, אבל כשיש ראש ממשלה מהימין הם יכולים לאיים על שימוש בנשק. הם מדברים כל הזמן על זכויות אזרח ומיעוט, אבל שהנוחות שלהם נפגעת הם יכולים להיות הכי אכזריים בעולם".

    האזינו לדברים:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יישר כח לרב המיוחד! ולאתר המיוחד שלכם! לא מובן מאליו!

    2. 1

      למערכת:
      האם ניתן להעלות לכאן כל שבוע את השיחה של הרב מנחם שטיין והרב זמיר כהן??
      מי שאין לו אינטרנט לא יכול ליהנות מזה. עבורי זה ממש חשוב. אודה לטיפולכם